söndag 5 september 2010

bloggutmaning: dag 12.



Day 12 – A photograph of the town you live in.
Har inget foto på min stad så jag tog Google till hjälp. Känns som jag inte fullföljer uppgiften men kan inte göra så mycket annat - förutom att skaffa mig en kamera och ta några kort. Men då kommer alla foton lite senare. Vi får väl se hur det blir med det.

Här över ser ni i alla fall torget i min stad, Karlstad. Jag tycker om min stad. Alla klagar så mycket på den. Att det inte finns något att göra och liknande. Men jag är nöjd. Tycker den är precis lagom stor. Tycker att det finns helt okej-många affärer. Gillar krogarna. Går på en bra skola. Bor i fina skogar. Finns inte så där mycket att klaga på, enligt mig. Men självklart ska även jag ut och se mig omkring i världen. Flytta och så. Men trots allt, kommer nog Karlstad alltid att vara en "åh vad skönt att komma hem för ett tag"-stad.

Inga kommentarer: