lördag 27 februari 2010

happy b-day

På onsdag fyller jag år. Arton för att vara exakt. Prick klockan 18.01. Och ungefär så här ser min önskelista ut. Den är inte så där jättewow:ig, jag vet. Men den är ganska wow:ig för mig. Yeah!
Diana. Jag var fast, nästan kär, efter att ha sett bilder från en Diana. Kostar ganska mycket med fotorullar dock. En Diana finns att köpa här.
Super 8. Jag har ju en egen Super 8, men ingen film. Hur länge ska det behöva fortsätta egentligen? Film kan köpas härifrån, om jag förstått rätt.
Reservoarpenna. Bara det som fattar för att få den där sista inspirationen till mina små filmmanus. Eller kanske till min citatbok? Eller varför inte börja skriva massa brev skriva med svarta och snirkliga bokstäver från pennan?
Moleskine. Dessa fantastiska böcker. Vet inte vad jag ska skriva mer.
Vinylspelare. Just det. En egen att ha i mitt rum. Det är väl den som jag önskar med allra mest faktiskt. Plus en låda för mina vinyler. Och massa nya vinyler.
Affischer. Många och några till. Som den, den, den (nummer 32), den & den.
Koppar. För när jag en dag flyttar hemifrån så vill jag ha så HÄR många koppar i olika former, färger och mönster. Speciellt kopparna från länken.
Te-smaker. Många och goda. Till exempel alla smaker från Lagerhaus.
Sedan önskar jag min andra småsaker som biokort, presentkort på Monki och lite vanligt cash. Kanske en resa med vänner i sommar till Göteborgs alla parker eller en biljett till Arvikafestivalen. Eller varför inte en flygbiljett till Paris? Alors la vie serait bien, som Google sa.

Inga kommentarer: