måndag 14 maj 2012

smått från instagram.



Så här ser det ut på jobbet! En fredag hade jag hand om löpsedlarna som jag såg till att skicka ut till alla möjliga små affärer och livs i vårt avlånga land. Jag sopade upp rejält med tidningar som jag sedan såg till att förstöra helt och hållet, precis som man ska.

Här har ni mig, hej hej!

Min lillebror sprang fram till mig en dag och berättade om hans alldeles egna superhjälte som han hittat på. Han går efter namner War-Man och har vapen på både armar och ben. "Svingrym", som min bror själv sa i omgångar. Kort därefter hittade jag katten sovandes i min allra största klädhög. Hon såg ut att stortrivas!

Jag hittade inte bara tresiffrigt med followers (ja, jag erkänner absolut att jag kände mig lite halvhäftig och hur glad som helst!) utan också tjusiga åk som man själv önskade sig äga. Åh, en dag ska jag också ha en fin bil.

Inga kommentarer: