söndag 25 april 2010

några ton trötthet och tankeverksamhet.

det var ett tag sedan som jag kikade in här. fast det gör inget. ibland blir det bara så. jag har i alla fall haft en fantastiskt flott helg. först en mindre fest i fagerås som elina stod för. det blev öl, bob dylan, gitarrer och varma mackor. jävligt fin fredag.

lördagen var fantastisk. hängde vid bryggan, under vårt träd, med en hel del bra människor. vi lyssnade på musik, dansade, sjöng, grillade, slogs med ljussablar, kickade longboard och lite så. i sommar gör vi om det. varje dag. fast då lägger vi till några tält så att det aldrig kan ta slut.

nu ska jag planera mina nya blandskivor. kanske hitta något att plugga med. sen blir det dans. ger er den här eftersom det är söndag och allt.

sablarns. kom också precis på att jag har en deal att knega. tillägnar det här inlägget till per eriksson. till USA han flyga ska. töfft.

Inga kommentarer: