lördag 15 januari 2011

emil jensen.


Nu jäklar kör vi. Mina väl valda gif-bilder visar en del av den glädje som gömmer sig någonstans i min kropp. Om bara några timmar sitter jag och min vän Siri på bussen till Stockholm för att träffa Emil Jensen över en intervju till projektarbetet. Efter förra gångens enorma misstag, kan jag inte låta bli att känna mig extra nervös. Jag ska sätta tre alarm, plus ipodens. Jag kommer gå upp lite tidigare än vad jag borde. Allt är packad. Jisses, jag har till och med gjort en sallad. Frågorna är med och biljetterna är köpta.

Klockan 0730 PÅ BUSSTATIONEN! Klockan 0730 PÅ BUSSTATIONEN! Klockan 0730 PÅ BUSSTATIONEN! Klockan 0730 PÅ BUSSTATIONEN! Får inte gå fel nu. Åh. Det är läskigt att veta att man inte riktigt är säker på om allt kommer ordna sig, förens man sitter på bussen hem och intervjun är klar. DÅ vet jag att allt är ordnat och riktigt bra knegat.

Nu ska jag sova. Vi hörs mer imorgon.

Inga kommentarer: