tisdag 13 juli 2010

på plats i arvika.

HEJ! Sitter på ett hotell i Arvika och inväntar skjuts till campingen. Åkte med pappa tidigt imorse eftersom han har jobb att sköta här. Lär folk som vill bli väktare som han, hur man ska göra för att få jobbet. Dom står alla i kö för att bli hans bitches. Och min far är det högsta hönset i boet (om det är så man säger).

Behöver kissa. Är inte taggad på Arvikafestivalen. Det spöregnade för en stund sedan. Inatt var den västa åskan jag någonsin varit med om. Jag hittade världens roligaste klipp på världens bästa dj. Sånt som händer just nu. Hörs människor.

1 kommentar:

juliasvardag sa...

hejhejhej. tack för dom fina komplimangerna. tacktacktack! din blogg är också fin. jag är glad att du tittar in på min blogg även fast jag inte uppdaterar så ofta. kul att du var på musikkrysset och att du tyckte om det! KRam julia