tisdag 20 juli 2010

vida världen via flen.

"la-la-la-la-la-la-la-la-la. snälla säg det igen, snälla säg det igen"
sitter i min stuga för första gången sedan jag kom hem från arvika. nyss storstädat. förutom dammsugningen. men lugn bara, den finns planerad under morgondagen (förhoppningsvis). snodde in datorn från huset och lyssnar på kent från gröna spotifylistor. och snart ska jag faktiskt sätta igång twilight (!!!). kände fan för den ikväll. erkänner i alla fall att jag inte tycker den är kass.

idag åkte vi iväg med bilen till örebro för att hämta en vinylspelare. köpte den från blocket tidigare idag. 700 riksdaler. så äntligen har jag den. nu kan jag spela mina vinylskivor tills morgonen. med finns också en skivspelare och en dubbelbandspelare! det känns så himla perfekt. fint och vackert liksom.

nu började ensam lång väg hem. det är några riktigt ruskigt fina toner.

Inga kommentarer: