onsdag 16 februari 2011

paket från internet.


Idag anlände mitt andra paket från Adlibris, rakt in hos Kronoparksjouren som för övrigt hade den gladaste mannen med det största leendet vid kassan jag någonsin sett. Jisses, man kunde inte låta bli att le. Hur som helst, den ena boken som låg inpackad under all brunfärgad kartongpapper var "Love Letters, 150 letters you were never meant to see" av Bill Shapiro. Den är fylld av små, långa, korta, knasiga, hemska och vackra kärleksbrev- och lappar som folk skickat till varandra. Vi tar en snabb titt...





Den andra boken som inhandlades är en bok som jag förälskade mig i för två år sedan, på ett ungefär. Jag såg den på internet och fick svårt att förstå varför fler böcker som den inte tillverkas på stört! Den innehåller i alla fall bilder från fotobås i USA, från alla möjliga årtionden. Jag har inte kikat i den än men när jag ändrat på det så kommer ni också få ta er en liten titt...


Den första bilden i hörnet på omslaget är i alla fall min favorit. Titta bara på hennes hand. Dör.
Dom är kära. Sånt är himla fint.

Inga kommentarer: