lördag 20 augusti 2011

lite som det känns idag.








2 kommentarer:

ylva sa...

hej, usch, har helt glömt att svara på tidernas bästa kommentar. som du gav mig. TACK. hur glad blev jag inte, liksom. tacktack. snällt av dig att kommentera så. folk är vanligtvis för fega för att kommentera snälla saker. och mitt liv är inte så spännande, eller jag upplever det inte spännande. man vänjer sig vid allt och vill alltid ha mer. men jag försöker leva i nuet, lyckas ganska bra. vill ge en komplimang tillbaka och det är att din blogg är som ens egna hjärta och drömmar. låter ostigt men det är sant. allt är fint ALLT. en av mina favoriter

ylva sa...

alltså, angående det med att jag hittar på mycket. jag tycker liksom inte själv det. tycker att alla andra verkar hitta på så mycket och känner mig alltid så jävla lame. men tack så himla mycket för att du kallar mig pangbrud. bästa komplimangen