söndag 12 februari 2012

amanda, på internet.

 Lite så här ser det ut på min Facebook för tillfället.


Jag har två konton på Tumblr. Här har ni min personligapersonliga som går under namnet iamparnassus. Där hittar man diverse ting som jag finner värt att betrakta helt enkelt. Den är rätt nystartad faktiskt.

Sen kommer vi till min andra Tumblr som jag haft lite så där jättelänge. Där har jag massvis med tjusiga läsare som alltid gör mig så himla glad. Den går efter namnet Love Is A Letter Sent Thousands of Times och håller ett stadigt tag i världens vackraste tema; kärlek så klart!

Man kan hitta mig på Twitter också. Dock är jag kanske inte så aktiv som jag borde vara. Men med jämna mellanrum ser jag till att skicka ut några 145 tecken med text. 


Jag finns självfallet på Spotify där flera stycken av er hittat mina listor redan. Jag älskar att Nicki Minaj finns som min top artist. Kanske ska erkänna att jag faktiskt lyssnar på Super Bass lite för ofta. Just nu har jag alldeles för många listor med planetens största kaos. Ska städa undan lite så småningom.


Med rätt långa mellanrum laddar jag upp flera miljardtals (känns så) bilder på weheartit. Lyckas alltid spara undan så himla många innan jag tar tag i att flytta dom till mitt hjärta. Fast åh vad jag tycker om den här sidan.

Det sista jag tänkte visa er är min Youtube. Egentligen används den bara för att kunna lägga in videor vid "mina favoriter" och så där. Fast det finns några få klipp och kanske det skapas något nytt någon gång. Men ja, är ingen aktiv youtubebrud med nya videor varje vecka tyvärr.

Inga kommentarer: