måndag 13 februari 2012

folk är så gulliga.

Härom kvällen snackade jag med Ylva, en av planetens häftigaste brudar, över Facebook. Och efter att hon totalöverraskat mig med massa fina meningar har jag inte riktigt lyckats släppa det där. Har för tusan gått och varit lite glad över hennes ord varje dag.

"När jag är inne på din blogg så känns det som att du är moder-blogger och att om man får en kommentar av dig så har man lyckats. Att din blogg är som Håkan, alla texter handlar om dig. Allt du skriver, alla bilder, går till hjärtat. Alltså, Håkan. När man lyssnar på hans låtar så "DENNA HANDLAR OM MIG" duvet. Om... du... gillar... Håkan... ens. Och dina inlägg vore som om du klivit in i ens hjärta och plockat fram det finaste. Som man inte ens visste. Men man blir inte förvånad"

Så himla fin brud. Jisses. Kommer fortsätta leva på det där ett bra tag!

1 kommentar:

ylva sa...

åh gullunge, HOPPAS VI SES I GÖTET