onsdag 18 april 2012

angående den stora frånvaron.

Hej! Ville bara snabbt säga att jag jobbar nästan varje natt (och då självklart sover var dag) och kommer fortsätta göra fram tills nästa söndag! Ska försöka flika in här så mycket som möjligt. Men bara så ni vet vart jag håller hus! Hoppas allt är tjusigt med er. Under tiden jag är borta kanske ni kan berätta något skoj? Något ni varit med om under dagarna, något ni funderat på, kanske något ni kommit på eller varför inte om en sprillans ny favoritmelodi som ni funnit?

2 kommentarer:

moses mändy sa...

det har varit en hemskt fin dag, för jag har varit tillbaka på mitt dagis som jag inte har suttit min fot i på femton år. det var nämligen jubileum och det hängde bilder på mig och mina gamla vänner överallt. det finaste var att fröknarna mindes vad jag heter (och de kunde även rabbla upp mina syskons namn). så jäkla sjukt dock. femton år sen sist liksom?!

Evelina sa...

I onsdags sa jag ifrån och slutade jobba som au pair hos en familj här i Sverige där jag hunnit bo i två och en halv vecka, det visade sig att de ville ha hjälp med städningen och inte med barn. Så efter mycket tårar och samtal med min fina fina mamma och mina fantastiska vänner så sa jag att det inte funkade. Två timmar senare satt jag på bussen hem och det kändes som att jag svävade där jag satt med 999 på repeat i öronen. Jag har inte mått så bra som jag mår nu på så himla himla länge!!! :)