torsdag 14 juni 2012

jag lever, här är min instagram.

Ja, nu är det för tusan på tiden igen. HEJ, HÄR ÄR JAG! Jag lever och frodas var dag som vanligt, dock allt mindre duktig på att ens skriva dom minsta av meningar här. Hoppas inte allt för många av er förlorat hoppet och lämnat! Vi tar och börjar med en liten check från vad min Instagram har haft att erbjuda under den senaste tiden:

En dag tog jag med min lillebror till staden där vi vandrade omkring. Sen blev vi tvungna att fika.

Jag skaffade mig Detektivbyråns album E18 på vinyl som jag egentligen velat haft så himla länge! En annan dag träffade jag fina vänner i parken där vi förtärde oss med alkoholhaltiga drycker, jordgubbar, nutella, kaffe och vitlöksbröd. Sen läste jag ut körkortsboken, på två dagar (!!) efter två långa år. Mitt lämp. går fortfarande ut i oktober så nu måste jag för tusan skynda på med det här alltså!

Och mitt i allt körkortspluggande ringde mamma över FaceTime.

Vi begav oss till CCC för att kolla på fina vänner i klänningar och kavajer. Här har vi Simon och Matilda, så otroligt tjusiga!

Jag har fortsatt jobba på nätterna i packsalen på NWT. Lite så här kan det se ut. Dock har jag faktiskt nyss sagt upp mig som sommarvikarie. Kommer börja på H&M, ute vid Bergvik istället! Känns bäst att övergå till dagjobb, och att lönen är skymycket högre är ju inte heller så dumt! Kom och besök mig i sommar vetja! Ska ge er världens bästa service.


Och idag hälsade jag på Wilhelm som tog studenten! Han fick en vinylskiva av mig, precis som jag fick av honom förra året vid min student! Därefter begav hela familjen till Rebecca som också tagit studenten! Grattis till er båda, och varenda annan liten studentfilur!

Inga kommentarer: