söndag 30 maj 2010

om jag fick bestämma så skulle jag bo och leva precis så här


jag skulle sova helt perfekt på olika platser varje natt, som vid stranden

eller kanske på vattnet?

och jag skulle alltid ha en sån här med mig

min högra sidas utsikt skulle vara så här, vart jag än befann mig

och min vänstra skulle vara så här

och jag skulle bjuda vänner och främlingar varje morgon för sånt här

jag skulle använda mina båtar för att komma fram

eller min gigantiska matta

skulle åka longboard med vänner från morgon till morgon

och vi skulle vara många

och jag skulle gå på festivaler varenda helg

på kvällarna skulle jag äta pizza och dricka corona med vänner

och anordna stora fester dit varenda varelse skulle få komma

2 kommentarer:

Julia sa...

helt klart dags att uppdatera nu amanda. trots att detta inlägg är kungligt!

Anonym sa...

ÅH va fint. och ja, kungligt! vart hittar du alla fina bilder? :)