fredag 27 maj 2011

larviga kläder.


Har gått och kärat ner mig dom larvigaste kläderna någonsin. Det bästa med dom är nog lukten tror jag. Skulle helst vilja ha på mig dom dag ut och dag in. Fast det går ju inte. Ska vika ihop den skjortan och dom två tröjorna jag fått med mig hem och lämna tillbaka dom till Linus byrå. Där dom egentligen ska vara. Men inte brallorna, för dom har jag till och med fått. Mina favoritbrallor det, även om det är största hålet på dom.

Annars då? Jo, tack. Nu är det bättre. Har varit sjuk med varmaste febern. Fast det faktum att ipren alltid finns på plats för att hjälpa till, det äger! Imorgon reser jag till skolan trots helgdagarna. Tillbringar massvis med timmar i redigeringsrummet för att bli klar med min dokumentär. Min handledare vill se min film på måndag och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös. Heja, heja! Ska nog klara det här... förhoppningsvis! Hoppas veckan varit fin för er och att helgen väntar miljarder olika sorters äventyr!

Inga kommentarer: