torsdag 10 november 2011

den italienska neorealismen.


Happ, här sitter jag och lusläser i min filmbok om den Italienska Neorealismen. Egentligen så
är det rätt så tokintressant, men jag skulle ljuga om jag sa att jag verkligen inte är sugen på att skriva hemtenta. Mest för att jag hatar att läsa. Men japp, som ni kanske förstår så är det hemtentedags igen.
På måndag skall den lämnas in, då jag också ska skriva en analysövning på plats. Men det ska nog gå
bra det här, eller hur?

Hur är det med alla er?
Kan ni inte berätta något som kanske hänt, något ni funderat över eller kanske vad ni ska hitta på i helgen? Skulle vara fint att läsa, så här mellan pluggpauserna.

2 kommentarer:

Maja sa...

Hej fina Ananda! Jag tycker att det är så himla bra att du har en blogg så att jag kan se vad du gör. Jag saknar skolan mest nu för tiden, och nu kom jag att tänka på hur glad du jämt var där. Så vilken tur att du har bloggisen så att jag kan få lite av din gladhet igen.

Anonym sa...

hej :) jag ska på feeest imorn,,wohoo( elr nä haha vet nte omd e blir så kul men ändå något som händer:P ) hoppas skolan går super bra:)

något jag funderar är att sluta på mitt jobb och göra något man blir glad av istället,vet dock inte vad jag vill bli så vet ej vad jag vill plugga.. igentligen borde man bara boka en resa och säga hejdå:P