onsdag 9 november 2011

om förändringar.

Idag fann jag mig en anonym kommentar där det bland annat stod: "Kan du inte uppdatera mer om dig själv och vardagen och en massa bilder?". Jag kände på direkten att jag självklart kan försöka göra detta. Men dock har jag ingen direkt kamera till min användning, förutom min på tok för dåliga webcam och alla engångskameror jag köper med mig hem lite då och då. Har ju faktiskt lovat en liten förändring på detta tidigare, men verkar inte som att jag blivit så mycket bättre på det.

Så, du kära anonyma läsare. Jag ska verkligen försöka bli bättre på det där. Det ska jag. Skulle vara kul. Ska bara försöka finna mig något tekniskt att föreviga mina vardagar med. Tills dess ger jag dig, och er andra, en gammal gif på mig och en påhittad mustasch. Hörde att fingermustascher var fejk.

Inga kommentarer: