tisdag 8 november 2011

lite serietipsande.




The Office Serien som varit mitt och Linus beroende under några månader. Nu har vi hunnit ikapp och
får vänta nya sju dagar varje vecka som alla andra. Känns sämst.



New Girl Serien jag berättade om för inte så länge sedan. Den är rätt ny och helt jävla underbar.



Glee Alla känner ju till Glee, utan minsta tvekan. Serien som är precis så där överfylld av alla känslor, draman och personligheter x3000. Och ikväll blir det nytt avsnitt igen.



The Walking Dead Serien som garanterar avkapade kroppar, sönderskjutna skallar, blodiga magsäckar och uppätna människor. Egentligen inget som jag brukar finna mitt intresse i, men det är helt tokigt hur mycket jag älskar den här serien. Dock en stark varningssignal till dom som inte riktigt klarar av det där råa och blodiga.


Misfits Den här serien har jag också berättat om i ett tidigare inlägg & nu har det till och med
börjat en ny säsong.



Modern Family En serie som gått på tv under ett par år men som jag alltid lyckats missat. Handlar om "ett gäng moderna familjer" som alla är släkt.

4 kommentarer:

Karla sa...

Åååh älskar Walking dead!!

Julia sa...

Älska serier! New girl var så fantatiskt bra så jag dog när det tog hundra år innan det kom ett nytt avsnitt. Kollar du inte grey's? Kan vara det bästa in life faktiskt. Kram och så

Sunshine sa...

Grät när Steve Carell skulle "flytta" (alltså sluta på serien). Åh, vad sorgligt det var.

The Walking Dead är bästa serien enligt mig! Men så är jag en zombie-fantast också. ;)

Joel sa...

Men ååh, känner igen ert the office-tittande. Jag och Flip följer ncis som galningar. Lite konstig serie att föjla tycker en del, men konstigt tror jag inte är några problem.