söndag 4 december 2011

en lördagsfest.


Bästa Lisa och Jerry tog sig ett besök till Karlstad, nu när dom flyttat till Göteborg och allt. Då passade dom även på att bjuda in till fest. Så i lördags hängde jag med några av dom tuffaste i min bekantskap. Egentligen var det maskerad men det var bara vi tre som dragit på oss en rejäl outfit. Elina är "Sailor Moon på begravning", jag föreställer Bob Hunds låt "Den Ensamma Sjömannens Födelsedag" även om det, i min version, fick bli "Sjökvinnan". Och Lisa är nog en liten blandning av en tjuv, sotare och bara en allmänt tuff brud.


Här har vi allas favoritgustav.


Och här är ballongen jag målade till. Och mustaschen slapp han inte undan.


Lite folk och så där.


Och ännu en gång, självaste Gustav. Alla bilder kommer från Maries blogg.

1 kommentar:

S. sa...

Hej du. Jag vill mest bara säga att din blogg är en av mina favoriter. Du verkar underbar.