söndag 22 januari 2012

barnpassning.

Under gårdagen åkte jag in till staden för att passa min lilla kusin August. Här visar han mig familjens iPad.


Sen fick jag äran att bevittna hans nya favoritlåt på Youtube.

När klockan närmade sig Gladiatorerna drog vi på oss jackorna för att köpa pizza och godis.






Vid åttatiden var det dags för tv och August förklarade för mig flera gånger att Gladiatorerna faktiskt är riktiga människor och inga dödsmaskiner till robotar som dom ibland kan verka vara.


Sen bjöds det på Breakdance.




Och efter lite Alfapetsspelande var det dags för en godnattsaga om kroppens alla mysterium.

3 kommentarer:

Maja sa...

Men gud vad mysigt! Vilken go pöjk han verkar vara!

Linnéa sa...

Ojojoj sicken myslördag! Man blir ju nästan lite avis!

ylva sa...

ÅH fin kväll