onsdag 11 januari 2012

mina dagar från instagram.

Jag premiärade mitt konto på Instagram med några bilder på världens mysigaste lilla katt.

Linus och jag fastnade för Temple Run och spelade konstant. Just nu leder jag med 1 117120 poäng (nöjd!).
Vi gick på middag hos Linus pappa och styvmamma där man alltid bjuds på världsgoda drycker.

Jag överraskade mormor med ett kvällsbesök för att dricka te, prata om precis allt och sen få låna hennes soffa under natten. Sen låg jag kvar där hela morgonen och tittade igenom flera avsnitt ur Modern Family (bless that show).

Hängde som vanligt hos Linus. Lite så här ser det ut i hans rum, sett från sängen.

Gosade ännu mer med världens mysigaste katt.

Såg samma rådjur som alltid tar sina morgonpromenader över vår tomt där dom fick lite frukostknäckebröd.


Och avslutningsvis lagade jag mig en tokigt god middag. Kände mig så himla duktig, även om jag egentligen vet att det var ganska lätt. Så fort jag börjar med att fräsa lök känner jag mig som världens kock. Säkert bara för att man lärde sig sånt på hemkunskapen,  på högstadiet. I övrigt är jag inte någon speciellt duktig matlagare.

Eftersom jag ännu inte lärt mig bloggers nya bloggsystem (blir helt dödstrött på allt krångel) fick det istället bli små bildtexter under bilderna. Men japp, kommer nu visa er massvis med grejer via telefonen. För den nyfikne Instagrammaren hittas jag under namnet iamparnassus. Hoppas vi ses där!

Inga kommentarer: