torsdag 19 januari 2012

vem är amanda: svar.

För ett tag sedan tog jag inspiration från Agnes då jag ville att ni läsare, som helst inte riktigt känner mig privat, skulle delge er av den bild ni har av mig. Några av er svarade och jag kan inte riktigt beskriva vad glad ni gjorde mig. Om och om igen. Ni var ju hur tokigt snälla som helst!

"Du är nog en sån där påhittig person. Kreativ, vill skriva och fota och skapa och hitta på saker och leva. Levnadsglad. Rolig verkar du också vara. Har inte märkt något negativt med dig, du verkar vara en underbar person. Keep it up!- Anonym

"Jag har fått en bild av dig av att du är toppen. Du är självsäker och galet glad. Medens vi andra är helt deprimerade och slösar tid på att vara negativa så är du glad, du verkar vara väldigt kär och ha drömmar som folk snabbt lagt ner. Men inte du, du drömmer. Hoppas du är en sådan som tar tag i det med och att du btw blir en superduperkänd filmproducent- Anonym


"Du verkar vara en sån där härlig person som bara kan ringa en dag och säga att vi ska ha tex filmmaraton, åka longboard genom hela stan, bara äta glass och så gör vi det! Liksom som om det var bestämt sen tidigare, alltså att du verkar påhittig typ. Usch vad jag är dålig på att formulera mig, men du verkar i alla fall väldigt snäll och påhittig. Och så fick du mig att lyssna på Björnstammen vilket förändrade mitt liv på ett sätt. Kram!" - Hedda


"Jag tror nog att du är en tjej som gillar livet, och mest viktig du gillar ditt eget liv. Du kan ofta glömma sova och äta (som jag) för att du har mycket art tänka på, mycket att göra och mycket som måste ses. Du gillar att läsa böcker och se filmer, för du tycker att värden är så stor art man måste hinna ta in varje lilla bit av den. Du tänker också att livet kan bli skrämmande allvarligt och då dricker du te och ser på tv-serier på nätet. Du delar allt med dina vänner, och du brukar berätta ofta för dom att du tycker du är bäst i världen. Och jag kan bara hoppas på och finna en så fin person som du som vän nån gång" - Anna

"Jag tror att du är den sorten som alltid finns där, som alltid ger det där fantastiska pepp-talket och torkar allas tårar. Jag tror att du har blivit utnyttjad på grund av att du är så snäll. Jag tror att du är väldigt fnittrig, väldigt glad och väldigt kramig av dig. Jag tror att du svär en hel del, men inte för mycket, men en hel del. Som jag gör." - Li

"Jag har följt dig ett tag, och kan inte undgå från det faktum att du verkar väldigt drömsk. Du kommer ofta med många idéer och hittepå, men jag har börjat undra om du utför några av dina fina idéer? Det känns mest som att vi får se webbcam-bilder från din säng, och "önska-att-det-var-jag-som-tagit-den-där-bilden" från tumblr och flickr. Jag vill se riktiga Amanda. Vad du FAKTISKT gör och så!" - Julia


Bara, wow! Det här kommer jag leva på under ett bra tag! Tack ska ni ha. Åh, fina gullisar. Vi borde nästan ses allihopa, och göra allt det där roliga som ni skrev så mycket om. Äventyra och så där. Det skulle äga. Och Julia, angående det du hade att skriva. Jag vet att jag borde visa så himla mycket mer av mig och vad jag sysslar med på dagarna. Och det ska jag. Jag ska verkligen bli bättre på det! Jag vill bli så bra på det att jag till och med tog det som löfte vid tolvslaget. Så ja, förändring är på väg! 

1 kommentar:

Maja sa...

Åh, gud vad roligt att få så himla många fina kommentarer om sig själv!