måndag 2 augusti 2010

all bantning.

HEJ! Hoppas ni mår finemang. Sitter och lyssnar på sandra beijers sommarplaylist. Den är fin. Fasligt fin. Annars då? Jo, det blir bio nästa. Skönt. Kan inte minnas när jag sjönk ner i biostolen sist (fast där ljög jag, fast det var länge sedan ändå). Träffar Elina utanför SF runt 17.30

Fick ett oroande meddelande på facebook om min lilla bantning. Och hörde igår från Elina att många av mina vänner är högst oroade över vad som skett. Känner mig rörd i båda ögonen. Men ni ska veta. Det är ingen fara. Jag har stor koll. Jag går ner i cm. Jag rasar i vikt. Jag är nöjd. Jag är glad. Och jag kör bara i fyra dagar till. Hoppas att gå minus några extra kilo tills dess. Sen följer en lång livsplanering fylld av god och nyttig mat. Lite motion och annat trams. Ska bli smal. Mindre. Skaffa mig ladylegs. Då är jag nöjd.

Inga kommentarer: