tisdag 24 augusti 2010

trött som 17.

ni vet när kroppen är så trött att den bara vill lägga av vilken minut som helst? som ett nästan-dött batteri eller så. när ögonen liksom självmant bara tynger ner sig och när varenda muskel i kroppen känns viktlös? eller när det liksom kittlar till lite varstans när du nästan precis somnar - om och om igen? som om du skulle stå på en kant vid ett stup och precis tappa fotfästet och falla, fast då det bara är en metafor så menar jag falla = somna.

hur som helst. precis så känner jag nu. nacken är tyngre än vanligt också. har redan planerat min kväll. ska sätta på en film runt åtta och eftersom jag ska ha det mörkt i mitt rum, kommer jag somna strax emot slutet och sova hela långa natten tills imorgon bitti. åh jäklar vad skönt!

be kind rewind ligger redan redo...

Inga kommentarer: