torsdag 5 augusti 2010

frukost!

kära vänner. om ungefär en halvtimme kommer jag vara i köket och göra iordning den bästa frukosten av alla (var och handlade igår). och om ungefär en timme kommer jag själv äta den. that's right people, idag ska jag äta för första gången på två och en halv vecka! kommer kännas underbart och helt jävla fantastiskt.

ska fortfarande gå ner lite till dock. men ägnar jag minst en halvtimmes stavgång på mornarna med mamma och magträning om kvällarna kring en tiominutare plus om jag äter nyttig och god mat så ska jag nog lyckas gå ner dom där sista kilona.

ps: har gått ner nästan sju kilo. ville bara berätta. jag älskar cambridge lite nu.

2 kommentarer:

julia. sa...

men herregud, jag måste ut och springa.

julia. sa...

amandaa, kan du blogga snart.
"din mest trogne läsare.."