söndag 22 augusti 2010

++++++++

nu stänger jag av tekniken och byter till något mycket roligare - nattfilm. min sista sommarlovsnattfilm. men jag måste skynda mig då jag faktiskt ska upp tidigt imorgon. inga fler sovmornar (vad jag vet för stunden i alla fall).

följande filmer som står på vallistan: iron man/life aquatic/the big lebrowski/delikatessen. har ni någon favorit så tveka inte att säga till. kommentera. hjälpa mig i mitt val. dock känns chanserna att ni kommer hinna hjälpa mig idag, ytterst små. men berätta ändå.

+ jag är så himla kissnödig. en mindre bra grej med att bo i gäststugan på tomten. när man liksom inte orkar springa ut, låsa upp, väcka varenda familjevarelse och sen springa ut tillbaka igen. nä. det går över. snart. om en liten stund. jag klarar mig. prftpf!

oj. nu blev klockan midnatt. för tre minuter sedan, för att vara exakt. och det var det sommarlovet. hej. hoppas vi ses igen. godnatt.

Inga kommentarer: