tisdag 7 september 2010

bloggutmaning: dag 14.

Day 14 – A TV show you’re currently addicted to.
Finns faktiskt ingen serie som jag är totally addicted to. Gillar HIMYM, SATC, According to Jim och Desperate Housewives .Vill hemskt gärna se Freaks and Geeks och The Big Bang Theory. Väntar just nu på Pushing Daisies som ska komma hem med posten från lovefilm.se. Jag brukade vara totally addicted to Grey's Anatomy, men slutade med det när jag missade varje avsnitt i senaste säsongen. Sved lite i början, men sen blev jag van. Tråkigt nog. Och för ännu mer länge sedan så var jag ADDICTED TO Prision Break. Uh, vilken serie. Bara samma om och om igen. Har dock aldrig i hela mitt liv sett ett Lost-avsnitt.

Tror ni fick mer "serier"-information än vad dagens uppgift krävde. Fast tror inte det gör något. Kanske trevligare så? Med lite mer bakgrundshistoria.

2 kommentarer:

Lortig och använd sa...

Pushing Daisies <3 <3 Finaste

victoria sa...

Du måste se ikapp Greys amanda!