lördag 20 november 2010

crosby & nash.

trodde att jag skulle bli klar med allt idag. både religionen och historian och filmkunskapen. gärna lite svenska också. även om den inte ska lämnas in förens om några veckor. och loggboken, jajustdetja. ligger efter igen förstår ni.

men när man har börjat med en ny dagsrytm där man lärt kroppen att man ska sova mellan 22 och 23 för att minska eventuella mörka ringar kring ögonen och när man spelar sin sovlista på spotify för sin sovande lillebror som ligger bredvid, så blir det inte lätt att själv hålla sig vaken. usch, så ska jag upp och jobba lite imorgon också.

står och väljer. ska jag göra sista uppgiften i religionen eller vänta med den tills imorgon... har inte hela dagen imorgon heller. jäklar vad svårt. måste tänka lite. söndagar är så jobbiga.

update: jag gör sista uppgiften så är den klar i alla fall. för imorgon är det nya grejer som ska göras. lika bra. sen sover jag. good call! ni kan lyssna på den här tills vi hörs igen. nattens strof. crosby & nash. ljuva 70-tal.

Inga kommentarer: