torsdag 24 mars 2011

celebration!

Idag har jag upptäckt två saker. Första är att baraibland har klättrat högre med 30 följare (via bloglovin och blogspot). Kanske ni tänker att 30 inte var något direkt... I disagree completely! Jag älskar er allihopa. Ni 30 fina människor. Ni äger. Tack ska ni ha.

Det andra som jag precis upptäckt är att love is a letter sent thousands of times har nått 1016 följare! Målet med 1000 kärleksgalna tumblr:are är färdigt. Och med två firanden som dessa ska jag se till att göra mig en lite godare och bättre frukost än andra gånger! Ha en kalasbra dag.

3 kommentarer:

Lortig och använd sa...

Grattis! Jag står själv stadigt på 11 bloglovers men passerar dig på weheartit med 94.

Hanna sa...

Men åh, Amanda, Grattis! Kul kul!
SV: Min andra tatueringen tror jag blir ett litet kors på foten, precis bakom fotknölen. Eller kanske några svalor som flyger upp mot benet. Hmm... Fortfarande lite funderingar kvar.

Sally sa...

måste ju bara säga att fy, ditt projektarbete kan ju vara det kanske finaste jag någonsin hört om. jag tror att det kommer att bli helt fantastiskt. puss och sånt.