måndag 21 mars 2011

st. patrick's day.













I fredags så träffades några av oss alla fina vänner på stans bästa krog Leprechaun. Det är en grönlysande och alldeles för trång krog där femtioåriga män slukar ölglas efter ölglas. På Leprechaun spelas det bara irländsk musik eftersom det är en irländsk krog, förutom på onsdagar. Då är det nämligen Musikquiz och då kan man få höra lite allt möjligt. Dagen till ära bar några av oss gröna plagg för att fira St. Patrick's Day en dag försent. Som alltid hade vi det makalöst bra och jag tror att jag fanns tillbaka i mitt rum kring halv tre-tiden.

Alla bilder kommer från Helena och Elina eftersom jag aldrig har med mig någon kamera när jag är ute på diverse spektakel. Ska börja bli bättre på det.

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag hade VERKLIGEN velat vara med där på krogen!

Har apat efter den vackra listan förresten :)