onsdag 2 mars 2011

nitton år.

imorgon fyller jag år. nitton. den tredje mars. jag älskar födelsedagar. det är på tok för många som inte gillar det längre. jag är den som börjar kalasa i själen redan veckor innan. det är ju jätteskoj att fylla år.
jag har i alla fall skapat en liten önskelista på en bit kartong som står i köket. den ser ut ungefär så här...


en jordglob med belysning. det är bland det finaste man kan ha i sitt rum.


massvis med klänningar från ModCloth. det är ju ändå sommar snart.


kära vinylskivor. ni är så fantastiska och jag kan inte få nog av er.


monki är stans tjusigaste affär. inte konstigt att jag önskar mig presentkort då. och nu när dom får
in vårens bästa klänningar kan jag bara inte gå förbi.


det vore hemskt fint med en egen dator. min bror vill så gärna ha den nuvarande för sig själv. det
är jobbigt att behöva ordfightas om den.


filmer. ni vet att jag älskar dom. men jag vet inte vilka titlar jag önskar mig äga. så, lite som alla andra gånger önskar jag mig "filmer". blir alltid bra ändå.


en kolosal blandning sedlar så jag kan vandra omkring lite vart som helst för att handla det mesta.


lite olika posters att pryda mina tomma och tråkiga väggar med - the smiths och the boat that rocked.


åh precis väskor som den här är bland det finaste man kan gå omkring med. stora bruna vintageväskor. helst lite mer sliten än den på bilden. och helst med ett band att hänga på axeln. jag älskar dom.

1 kommentar:

sunshine sa...

grattis i förskott kära du. :)
som ett litet tips till de som får närvara på din födelsekalas kan jag säga att ebay har väldans många olika jordglober. betala bara med paypal så är allt i hamn. ^^
kram på dig.