måndag 14 mars 2011

cigarettes and coffee.


Kära ni. Nu ska ni få höra. Jag har precis klunkat i mig min allra första kopp fylld med helsvart kaffe. Första koppen i mitt nittonåriga liv! Och visst känner jag mig piggare. Ni förstår, det var det som var syftet med mitt stora förändringsval, kvällen till ära. Sitter och skriver min loggbok till projektarbetet som jag är på tok för sent ute med. Inga raster får hinnas med och jag höll på att somna sittandes. Dock tyckte jag att ett snabbt bloggbesök, bara för att berätta för er om min kaffekopp, kunde gott och väl räknas som en välförtjänad rast.

Så, om ni ursäktar mig så ska jag faktiskt hämta en till kopp. Sen ska jag lyssna på Otis när han sjunger om sina cigaretter och sitt kaffe under en alldeles för tidig morgon.

ps mamma och pappa. ni kan försöka bortse från att det ligger cigaretter på bilden. och att otis sjunger om sina egna glödande tobaksrullar. jag snackar bara om kaffet. enbart. PHEW!

1 kommentar:

Jessica sa...

nej vet du vad, jag hittade hit via din fantastiska tumblr och här tänker jag stanna! fantastisk blogg :D